4. sep. 2012

Hej derude i det danske land.

Ja, i må virkelig undskylde, at bloggen er så stille. Det er bare lidt svært at blogge når vi ikke er sammen så tit mere.
Jeg savner Trine ufatteligt meget. Hver evig eneste dag. Det hele er blevet meget mere trist og kedeligt efter vi stoppede på skolen. Vi har begge nu fået hver vores hverdag igen. Det er virkelig underligt.
Men vi er rigtig gode til, at holde kontakten! Vi skriver eller snakker sammen hver dag. Så det er rigtig godt!
Sidst vi sås var weekenden efter vi startede i skole. Det var så godt!

Men men men men men men men.....! Trine er jo sådan et fantastisk menneske. Da hun har fri kl. 13.30 og først skal møde i skole på torsdag kl. 10 eller så noget, har hun valgt at komme til det mægtige Odense og besøge lille mig. Jeg er så glad! Glæder mig så meget til, at jeg har fri imorgen, for så er hun inde i byen og venter på mig. Huhuhuuh... Det bliver så godt! Så kan vi endelig ses igen.

Er glad for at have en veninde som Trine. For jeg ved, at hun ikke bare lige er en der smutter. En ven man virkelig skal sætte pris på!

Fra den yderst dejlige sommerferie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar