30. sep. 2012

Gammel elevfest

Hej bloggen! Undskyld at i ikke hører så meget fra os længere. Vi har begge mange ting at se til, så er det svært at få tid til at blogge )-:

Sidst jeg så Sara, var da jeg tog til Odense og sov ved hende en onsdag for to uger siden. Nu kom den fredag endelig, hvor vi skulle til elevfest med nfe! Jeg tog toget til Odense direkte efter skole. Her mødte jeg alle mulige fra nfe, indtil Marc (ham kan alle de trofaste læsere godt huske) kom, og så gik vi hjem til Sara sammen. Jeg var bange for at fare vild, men kender efterhånden O-town så godt, at det ikke kan lade sig gøre!
Hjemme ved Sara var der allerede kommet nogle friends fra skolen og resten kom kort efter. Vi fik snakket en masse gossip og hørte om hvordan hinanden havde det. Efter laaang ventetid, kom pizzamanden endelig og han havde skønne pizzaer med. Dem spiste vi og drak lidt. Vi skulle jo være 2talt wasted til the big reunion. Vi nåede også lige et photoshoot med Marc som photographer og han har også sneget sig ind på the pictures.
Fordi vi var så mange, måtte vi køre i to biler, og det tog ikke lang tid, før vi ankom til det gode gamle forsamlingshus i Otterup, og så var det tid til at give dem max gas. Vi partyede all night og snakkede med en masse af vores gamle friends. Da festen var slut, tog vi hjem til mig for at sove. Vi synes, det ville være synd for en af vores venner, hvis han skulle vente over en time inde på banegården om natten, så han fik lov at sove hos mig også. Efter en gang natmad og en masse snak, faldt vi endelig i søvn.
Næste dag var vi alle 2talt bombet, så vi tog på mcD og spiste en masse delikatesser. Sara synes dog, at der var lidt for meget kød i hendes Mcjuicy, så hun måtte tage den ene bøf ud. Ikke noget Malte (min bror), synes var ok, eftersom han laver burgere på maccen, og ham skal man ikke rende om hjørner med. Vi havde håbet på, at skulle smage en af hans burgers, men han fik fri lige da vi kom. Øv bøv, det må blive en anden god gang! Så sendte vi vores ven hjem med et tog og tog hjem og relaxede hele lørdagen væk. Sara introducerede mig for en smart app "snapchat", hvor man kan sende sjove billeder til hinanden. Det skal jeg nok blive glad for. Det var jo også Sara der i tidernes morgen fik mig på instagram! Sara tog tidligt hjem i dag og så har jeg ellers bare slappet mere af.

Alle vores herlige friends der spiser lækker pizza.

De berømte bloggere og modellen MarcMarc i bagrunden.

Girlzzz.

Sara synes, det her pic skulle være mit profilbillede. Jeg er uenig.

- Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar