8. jul. 2012

Vi lever

Hej bloggen!

Nu er det ved at være længe siden, at i har hørt fra os. Sara sidder lige nu i det varme Italy, og jeg i lille Marstal. Som i nok har gættet er vores efterskoleår slut. Vi forstår det stadig ikke helt..
Det her er dog ikke et trist indlæg, for det er ikke slut med Sara og Trine. Allerede i den første ferieuge var jeg lige et smut forbi O-town, hvor vi shoppede, spiste kanelsnegle, dansede og alt det vi nu plejer. Vi lever et fabulous life, så vi var lige et smut i Sara's sommerhus, hvor jeg også tog en dukkert. Det var ikke lige noget for Sara, som legede strandløve på land, imens jeg svømmede rundt så yndefuld som jeg er. Da jeg så skulle med toget hjem, blev det ellers rigtig farligt. Vi så der var et tog, som skulle være kørt mod 7000, men det ventede på mig. Vi susede derned. Og jeg var i tvivl om det nu også var det rigtige tog??? Sara gik med ind, men skyndte sig ud igen. Jeg løb efter hende ud af toget. Så bippede det pludselig, så jeg måtte springe ind (imens dørene lukkede), så jeg var tæt på at blive mast! Men jeg er en surviver, så der skete ikke noget.
Der skete en masse i den sidste tid på skolen, så vi nåede slet ikke at opdatere noget herinde. Det er vi meget kede af. Jeg undskylder meget. Men dvs. at vi har en masse storys og pics i ærmet, så i kan bare vente jer! Der er bl.a. pics fra den sidste aften og vores crazy tur til Hasmark. I kan bare vente jer!

xoxo Trine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar