12. jul. 2012

Sommer i Europa

HEJ BLOGGEN! It's Sara here.

Så er jeg hjemme fra Italien igen. Det var top fedt. Det var dejligt varmt, de der små 30 grader. Nu er jeg hjemme i det dejlige regnfulde DK igen. Elsker regnvejr. LOL.

Nå, men nu skal i bare høre noget rigtig godt. Måske kommer der snart et blog indlæg fra Trine og jeg på Ærø. OMG tænker du nok nu, men du hørte helt rigtig. Jeg skal måske til Ærø i næste uge og besøge Trine-pigen. Trine siger at vi skal holde vores egen lille festival. Det er noget jeg ser meget frem til. Håber hun har inviteret nogle store kunstnere.. Wuhu. Så SKAL vi bade (siger Trine). Det er der jeg tror at jeg med vilje glemmer mit badetøj. Hæh, taktisk smart af mig! Gider da ikke bade i det iskolde vand. Puha, nej! Så skal vi også se hele Ærø. Hvis jeg kender Trine ret får jeg en rundvisning på et par dage. Sådan var det ihvertfald sidst jeg besøgte 7000. Hver en detalje fik jeg. Men det er jo kun godt, for så lærer jeg også noget samtidig. Det piss' smart.

Nu skal det bare blive næste uge. Glææææææder mig radi meget.

Vi ses snart! Cya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar